lördag 4 april 2015

Uppstart av Aktieutveckling



På denna blogg kommer jag att dela med mig av mina tankar kring aktier & börsen. Fokus kommer mestadels ligga på: aktieanalyser, reflektioner kring aktier & sparande i övrigt. Idag är tid & kunskap två högprioriterade varor. Därför kommer mina blogginlägg att vara relativt korta men fyllda med substans.
Målet med den här bloggen är att utveckla mitt eget tänkande. Bloggen kommer också att fungera som ett verktyg för att dela med mig av det jag har lärt mig.
Allt detta, i strävan efter att uppnå mitt stora mål - att skapa en välskött, högavkastande portfölj.

Trevlig läsning!

1 kommentar:

  1. Först och främst välkommen till bloggvärlden gällande ekonomibloggar samt lycka till.
    Långsiktigt är ett ledord gällande aktier och jag hoppas du är aktiv länge i både toppar och bottnar.

    Lycka till!
    Har även lagt till dig i min blogglista.

    SvaraRadera